بازدید 1511
بوكسور تيم ملي پس از بازشگت به سر کار:

از "سعيدلو" ممنونم

براي بازگشتم به كار بيشترين تلاش را غير از خودم كه شب و روز و فكرم هميشه و همه جا يافتن راه چاره بود، مسوولان سازمان تربتي بدني، استانداري لرستان و ظفرقندي رييس هيات بوكس استان تهران كمك خيلي زيادي كردند.
کد خبر: ۷۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۴ 11 November 2009
مرتضي سپه‌ونداز رفع مقطعي مشكلات شغلي‌اش خبر داد.

بوكسور وزن 69 كيلوگرم تيم ملي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: مشكل شغلي‌ام فعلا به صورت مقطعي رفع شده و قرار است طي چند روز آينده به همان شغل قبلي‌ام بازگردم. اين مشكل به صورت مقطعي رفع شده و هنوز هيچ چيز قطعي نيست.

وي افزود: براي بازگشتم به كار بيشترين تلاش را غير از خودم كه شب و روز و فكرم هميشه و همه جا يافتن راه چاره بود، مسوولان سازمان تربتي بدني، استانداري لرستان و ظفرقندي رييس هيات بوكس استان تهران كمك خيلي زيادي كردند.

سپه‌وند با تاكيد بر اينكه مسوولان فدراسيون بوكس در بازگرداندنش به شغل قبلي و رفع مشكلات شغلي‌اش تلاش زيادي نكردند، گفت: بازگشت دوباره‌ام به كار و رهايي از فشار خانه نشين بودن را به تلاش سعيدلو و همكارانش، مسوولين محلي استان خودم و دلسوزي ظفرقندي وابسته مي‌دانم و از رييس سازمان ممنونم.

وي با اشاره به اينكه مي‌داند به مسابقات جام ستارگان جهان در آذربايجان اعزام نمي‌شود، يادآور شد: مي‌دانم كه فدراسيون بي‌نظمي، ناآماده بودن، دعوت نكردن و دلايل ديگري را مي‌آورد تا مرا همانند سال گذشته به اين رقابت‌ها اعزام نكند. اين را مطمئنم چرا كه آنها اگر مي‌خواستند مرا اعزام كنند حداقل اطلاع مي‌دادند كه به اين رقابت‌ها دعوت شده‌ام نه اينكه مخفي كنند!

وي ادامه داد: تمريناتم را تعطيل نكرده‌ام و به طور منظم كار مي‌كنم. اگر به مسابقات آذربايجان رفتم كه توانايي خود را ثابت مي‌كنم اگر نرفتم در مسابقات قهرماني كشور حقانيت خود را اثبات خواهم كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی